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GORGO

Faith47 – New Mural in New York

[:en]

Yet from New York, new update for Faith47, the South African artist has just finished to paint this new piece part of the works related to the monument NYC art project.
The US project is centered on a reflection on immigration through the creation of new and intense paintings. The author chooses to address this issue through a strong analogy with the animal world by offering the usual and delicate aesthetic.
In “Estamos todos los que sabemos”, this is the title of the piece, the artist celebrates the migration patterns of birds as opposed to those of the humans. The work points out how the nature ignores borders and barriers of the human being, created by ‘politicians hungry’ – says the author – emphasizing how the earth is actually a space without borders and countries that not belong to someone. The human being as a guest of this transient world, free to move as its pleasure.

Pics via San

[:it]

Ancora da New York, nuovo aggiornamento per Faith47, l’artista Sudafricana ha da poco terminato di realizzare questa nuova pittura parte dei progetti legati al the monument art NYC project.
Il progetto statunitense è incentrato su una riflessione sull’immigrazione attraverso la realizzazione di nuove ed intense pitture. L’autrice sceglie di affrontare questo tema attraverso una forte analogia con il mondo animale proponendo la consueta e delicata estetica pittorica.
In “Estamos todos los que cabemos” l’artista celebra i modelli migratori degli uccelli come ideale contrapposizione con quelli dell’essere umano. L’opera sottolinea come la natura ignori infatti le frontiere e barriere dell’essere umano, create da ‘uomini politici affamati’ – spiega l’autrice – sottolineando come in realtà la terra sia uno spazio libero, senza paesi e confini che possono appartenere a qualcuno. L’essere umano come ospite transitorio di questo mondo, libero di spostarsi come meglio crede.

Pics via San

[:]

Faith47 – New Mural in New York

[:en]

Yet from New York, new update for Faith47, the South African artist has just finished to paint this new piece part of the works related to the monument NYC art project.
The US project is centered on a reflection on immigration through the creation of new and intense paintings. The author chooses to address this issue through a strong analogy with the animal world by offering the usual and delicate aesthetic.
In “Estamos todos los que sabemos”, this is the title of the piece, the artist celebrates the migration patterns of birds as opposed to those of the humans. The work points out how the nature ignores borders and barriers of the human being, created by ‘politicians hungry’ – says the author – emphasizing how the earth is actually a space without borders and countries that not belong to someone. The human being as a guest of this transient world, free to move as its pleasure.

Pics via San

[:it]

Ancora da New York, nuovo aggiornamento per Faith47, l’artista Sudafricana ha da poco terminato di realizzare questa nuova pittura parte dei progetti legati al the monument art NYC project.
Il progetto statunitense è incentrato su una riflessione sull’immigrazione attraverso la realizzazione di nuove ed intense pitture. L’autrice sceglie di affrontare questo tema attraverso una forte analogia con il mondo animale proponendo la consueta e delicata estetica pittorica.
In “Estamos todos los que cabemos” l’artista celebra i modelli migratori degli uccelli come ideale contrapposizione con quelli dell’essere umano. L’opera sottolinea come la natura ignori infatti le frontiere e barriere dell’essere umano, create da ‘uomini politici affamati’ – spiega l’autrice – sottolineando come in realtà la terra sia uno spazio libero, senza paesi e confini che possono appartenere a qualcuno. L’essere umano come ospite transitorio di questo mondo, libero di spostarsi come meglio crede.

Pics via San

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